LG FH4U2QDN1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FH4U2QDN1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pim L 15-10-2017

Mooie wasmachine met degelijke uitstraling

Geschreven voor: LG FH4U2QDN1

Heb een mooie wasmachine binnen gekregen om uit te testen, mijn was ervaring is dat van een alleenstaande man met kids en ja moet wel gebruiksvriendelijk zijn.
Het uitpakken is zo gebeurd en instaleren is vrij eenvoudig, even wasmachine laten draaien zonder was en dan kijken welk wasprogramma ik moet gebruiken om die puber was er schoon uit te krijgen. Er zijn een paar programma’s die ik nooit gebruik maar wel eentje voor donker goed.
Zeer verrassend hoe weinig geluid deze maakt alleen met water pakken gaat met een stoot door de waterleiding heen en denk ook dat dit door de oudheid van het huis is.
De was kwam er zeer schoon uit en had de was ook op 1400 toeren gezet qua centrifugeren, ook leuk is het melodietje als die klaar is wat voor mij wel handig is.
Enige nadeel aan dit model is dat je de app niet kan gebruiken voor een wasprogramma te maken of te downloaden wat bij de duurdere modellen wel zou zijn of ik moet het mis hebben en kon het niet in beschrijving vinden.
Ga snel de turbo was is uitproberen want ja die pubers willen schone kleren

Pluspunten

• energie en water zuinig
  • Mooie vormgeving
  • Grote vulopening
  • Een signaal bij einde was

Minpunten

• Bij dit model geen app
  • Waterleiding slaat door deze wasmachine

M vd Marel 10-10-2017

Mooi en super stil!

Geschreven voor: LG FH4U2QDN1

Ik mocht deze prachtige wasmachine testen. Toen we de wasmachine uit de doos haalde zag ik een prachtige machine. De deur is heel mooi vormgegeven. We moesten de wasmachine natuurlijk zelf aansluiten. Dit ging heel gemakkelijk, een kind kan de was doen zeggen ze :). Voor ik het wist draaide mijn eerste wasje al. Ik ben dol op wassen dus verheugde me er helemaal op. Ik ben een wasmachine gewend die veel geluid maakt, maar wat is deze stil!! Alleen het water tappen maakt een raar geluid! Maar niet hinderlijk ofzo. Mijn was kwam er heerlijk fris uit! Kortom een super wasmachine voor een mooie prijs!

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Stil
  • Heerlijk frisse was

Minpunten

• Rare geluid met water tappen

Kitty 26-09-2017

Fijnste wasmachine die ik óóit gebruikt heb!

Geschreven voor: LG FH4U2QDN1

Dit is met afstand de fijnste wasmachine die ik óóit gebruikt heb! Hij is zuinig, stil (zodat ik ook 's nachts kan wassen zonder dat mijn buren er last van hebben) en 1 van de grootste voordelen is dat de was er zo droog uit komt. En natuurlijk dat de trommel lekker groot is. De vormgeving is ook heel mooi. Strak en het donkere glas. Geweldig. Zal hem missen. Maar voor mij is hij iets te duur. Met n uitkering wil je zuinig zijn met het gebruik van energie. Wil je sowieso maar ondanks dat de prijs heel redelijk is verder, was t voor mij te duur. Ben blij dat ik hem uit mocht proberen.

Pluspunten

• Was wordt goed droog
  • Zuinig
  • Maakt niet veel lawaai

Bram 21-09-2017

Prettige wasmachine voor de prijs

Geschreven voor: LG FH4U2QDN1

Nu al een tijdje in het bezit van de LG FH4U2QDN1 en ik moet zeggen dat het erg bevalt. Ik was op zoek naar een knappe wasmachine die alle soorten was zonder problemen aan kon. Heb hem zelf binnen 15 minuten geïnstalleerd en binnen een half uur zat de eerste was er al in. Hij voelt erg stevig aan en is echt super gebruiksvriendelijk. Je zet hem aan, met de draaiknop kies je het gewenste programma en drukt op start. Voor elk soort was is er een programma en je kunt zelfs je eigen wensen invullen. De wasmachine heeft inhoud genoeg om 10 handdoeken + kleren in 1 beurt te kunnen wassen. De LG FH4U2QDN1 staat bij mij in de badkamer en met de deur dicht merk je het nagenoeg niet dat hij aanstaat. Tenslotte speelt hij enkele tonen af op het moment dat de was klaar is dus je hoeft niet de tijd in de gaten te houden om er zeker van te zijn dat je je was er op tijd uit haalt. Kwalitatief en functioneel gezien dus een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Energiezuinig
  • Makkelijk te installeren

Maikel 29-08-2017

Kleding als nieuw! Staat ie wel aan?

Geschreven voor: LG FH4U2QDN1

Als vrijgezel wil ik graag dat mijn kleding snel maar zorgzaam gewassen wordt. Deze LG biedt dat en meer! Mijn meest gebruikte programma's instellen via mijn telefoon is een leuke bijkomstigheid, maar dat de machine ZO stil is en snel krachtig schoonmaakt bewondert mij het meest! Niet al mijn kleding is merkkleding, maar alles komt er schoon en als nieuw uit. En ook nog eens zo zuinig en water en stroom, het kan niet op. Dank je wel LG!

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Groot display met duidelijke iconen
  • Handige tiptoetsen

Minpunten

• Muziekje als het programma klaar is
  • Wiebelt een beetje tijdens centrifugeren

Ron 29-11-2016

Zeer energie zuinige wasmachine

Geschreven voor: LG FH4U2QDN1

Super stille wasmachine nu een paar week in gebruik.
Turbo wash is geweldig in een uur je was schoon en energie zuinig.
Het enigste wat je hoort is het klotsen van het water deze machine echt een aanrader.